


Zwroty i reklamacje
1. Klient ma prawo do reklamacji Towaru zakupionego w Sklepie.
2. Klient dokonuje reklamacji wysyłając zgłoszenie reklamacyjne na reklamowany Towar. Wskazane jest podanie w reklamacji: imienia i nazwiska Klienta lub firmy, daty zgłoszenia, numeru paragonu, nazwy i ilości reklamowanego Towaru, opisu i rodzaju wady, żądania Klienta, telefonu kontaktowego.
3. Klient może wysłać zgłoszenie reklamacyjne w formie elektronicznej na adres e-mail sklep@planetakosmetykow.pl lub załączyć je do reklamowego Towaru.
4. Wraz z reklamacją Klient dostarcza do Sprzedawcy reklamowany Towar, kopię lub oryginał paragonu albo inny dowód zakupu.
5. Sprzedawca zobowiązuje się powiadomić Klienta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty jej złożenia.
6. Do reklamowanego oraz zwracanego towaru Klient zobowiązany jest dołączyć dokument zakupu (paragon lub faktura VAT). Koszt odesłania towarów w przypadku zwrotu nie podlega zwrotowi.